Provtagning, Biltema och Mamma!

2010-07-12 @ 10:47:31
Idag vaknade jag 06.30 med halsont igen, hade så ont att jag var tvungen att stiga upp och ta all medicin sen somnade jag i soffan och nu mår jag lite bättre. Har nyss ätit lite och ska lägga mig och vila en timma till sen ska jag för första gången på en hel vecka fixa till mig lite för kl 14.00 ska jag på vårdcentralen och ta prover sen tänkte jag och P åka på Biltema och fynda innan han börjar jobba! Det känns väldigt kul att få se lite folk och komma ut lite.

Sen ska vi nog sova hos min mamma och pappa inatt eftersom P jobbar stängning och mamma är så orolig för mig att hon inte klarar av att lämna mig ensam i stugan. Jag är faktiskt inte döende och klarar mig rätt okej själv, det är jobbigt och ibland omöjligt att fixa mat och plocka undan men annars är det ganska skönt att vara själv. Men vad gör man? Jag måste nog offra mig och sova där så hon lugnar ner sig lite. Stackars lilla mamma.

Nej nu måste jag vila så jag orkar göra allt roligt idag! Ha en bra dag kompisar!
Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas du mår bättre snart,ligger själv däckad. Ha en fin dag!

2010-07-12 @ 12:16:55
URL: http://www.aurorastudios-blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS