Ny klänning!

2010-07-22 @ 18:33:06
Vi lyckades båda två att hitta kläder som vi kan ha på Martas bröllop - underbart! Visst är det konstigt att då man verkligen behöver något och har tänkt köpa något då passar inget? Till slut var vi båda nöjda efter två varv i affären. Livet är hårt ibland! Mitt i all trevlig shopping behövde Patrik skjuts in till stan eftersom det började regna, av någon anledning ville han inte köra motorcykeln i stormen.. Så det var synd för mig! Men vad gör man inte för mannen i sitt liv som är söt som socker?

Ikväll blir det lugna puckar för min del, kom nyss hem efter all körning och handling. Jag köpte en ny tidning idag där filmen Australia följde med, och ja jag köpte den bara för filmens skull! Ibland är man lättlurad av bra marknadsföring. Hoppas tidningen Tara är bra också men jag lägger mer hopp till filmen. Här har ni bilder från vår utflykt med motorcykeln.



Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS