Ny film!

2010-07-17 @ 21:23:19
Läste precis här att Tim Burton håller på att göra en ny film där Johnny Depp ska spela huvudrollen - underbart! Filmen heter Dark Shadows och ska börja spelas in 2011. Mina förhoppningar är på något som liknar Sweeney Todd, då är jag helt såld.

Kvällens bästa är att snart börjar Brokeback Mountain som jag tänkte se här i min ensamhet. Jag måste tillägga att det här är sista kvällen jag orkar vara ensam, nu tänker jag börja umgås med folk igen och hoppas på att jag blir frisk fort! Hur som helst, kvällens film är rätt seg men jag tycker att den är bra gjord så det får duga för min del.
Kommentarer
Postat av: Nicole Sanzetth

Yes! Älskar deras filmer, ser fram emot denna som attan =)

2010-07-17 @ 22:18:33
URL: http://sanzetth.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS