Ny dag!

2010-07-13 @ 13:30:12
Vi sov inte över i stan ändå, jag fick ingen ro och ville hem till stugan igen. Jag och min mamma såg Coco livet före Chanel igår, typisk tjejfilm som Patrik ska vara glad över att han slapp se! Men den var bra, riktigt bra! Min mamma gillar filmer baserade på verkliga händelser mest av allt, spelar egentligen ingen roll om filmen är bra bara den är baserad på verkligheten så hon var väldigt nöjd igår. Vi såg även Danska Hollywoodfruar, hjälp säger jag och stackars brudar. Favoriten var nog att vi var uppe så länge innan Patrik slutat att vi fick se två avsnitt av Sex and the City, det var de avsnitten Carrie är i Aidans fina stuga och det var så kul att se igen.

Jag är faktiskt väldigt nöjd med min prestation igår, som ni märker blev det inte så mycket sovande som jag nu är van vid. Vi tog oss iväg på Vårdcentralen, eller ja, Hälsocentralen heter det nog? Det var så härligt att ta på sig vanliga kläder, få kamma håret och sminka sig för första gången på över en vecka - jag kände mig som en helt ny människa! Sen blev det Biltema där jag köpte att par skyddsglasögon och ett lekset åt Ronja och alla andra barn som kommer och busar med mig på stranden i sommar.

Efter Biltema blev det lunch på donken, smakade inget och jag fick mer och mer hosta så jag fick bara i mig en halv liten hamburgare. Lite sämre prestation men min matlust har verkligen inte kommit igång och lär inte göra det så länge jag bara ligger hela dagarna. Hostan är min största fiende just nu..

Känns skönt att jag är på bättringsvägen kompisar! Snart väntar med andra ord roligare inlägg när jag faktiskt gör något kul!
Kommentarer
Postat av: amanda

skulle vara gulligt om du la en röst på mig så har jag chans att bli veckans blogg. :) jag är nummer 8 och här kan du rösta. http://elvirast.blogg.se/2010/july/utkast-juli-13-2010.html#comment

2010-07-13 @ 13:33:01
URL: http://amandaamariaa.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS