Napp!

2010-07-31 @ 23:32:53
För första gången på över ett år så har jag fått napp! Det blev en fisketur efter jobbet ikväll med Patrik och Tomas som inte fick något större napp än mig! Tyvärr så gick min krok av mitt i allt krig så jag blev utan fisk och en krok fattigare. Men det var värt det! Det var en gädda på minst 4 kg!!

Igår hade vi det jättekul! Kvällens höjdpunkt var dansbattle på tc, jag vann båda. Kan ni tänka er Gräsklipparen, Pilbågen eller Fotbollen? Allt detta mitt bland alla wanna be brats som försökte sälja sina kroppar på dansgolvet, typ.

Vi var däremot inte hemma hos mamma och pappa förrän klockan tre och jag skulle upp igen åtta, men det gick ju bra det också. Mamma var jätteglad över att vi sov över fastän hon väcktes när vi kom hem och när jag steg upp. Det var verkligen hur skönt som helst att stanna i stan över natten! Ja alla dessa äventyr gör att just nu är jag dödstrött och ska dyka i säng för imorgon jobbar jag 11h igen. Mot sherwoodskogen.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS