Mycket bättre!

2010-07-15 @ 20:35:42
Vet ni vad! Jag har varit ute hela dagen idag! Jag har solat och läst min bok, varit hos grannarna och fått jordgubbsplantor som jag har planterat. Sen ikväll åkte jag och Patrik, som kom hem tidigare än planerat, till Hörnefors och köpte skräpmat som vi tog med oss till Ängersjön och åt på ett picknickbord mitt ute på en liten klippa. Efter det åkte vi till Hörneforshamnen för att meta igen och hör och häpna - Patrik fick en liten aborre och en liten mört, plus en hel del spigg. Nu blir det filmmys i soffan för att vila min stackars hals lite..

Här ser ni vad fint vi har det i stugan med alla jordgubbar och tomater, är så kul att plantera egna frukter och bär! Plus att det är godare!



Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS