Min del av Wheels!

2010-07-08 @ 20:20:56
Jag kunde ju bara vara med på utställningen på dagen en stund eftersom jag skulle jobba på Wheels. Synd för mig men jag hann ta några kort och tänkte därför visa er dessa. Det var kul att hinna träffa lite folk iallafall. Kan ju säga att jag hörde hur kul alla hade eftersom mitt jobb är mitt i stan så när jag skulle sova hörde jag bara motorbuller.



Just nu sitter jag och ser på tv - Samlandet förstör mitt liv. Helt sjukt! Snacka om att bli knäpp.. Tycker synd om de stackarna som måste bo sådär. Patrik har fått ledigt från sitt jobb som min assistent (slav) så han är i stan med sina vänner, så det betyder att jag är ensam! Men jag fick oväntat besök från min mamma och pappa som oroar sig för min hälsa så de blev väldigt nöjda då de såg hur mycket bättre jag mår idag.

Jag tror jag känner mig bättre för att jag tagit mig både till stan och till Hörnefors idag, det är bra att komma ut lite så man glömmer bort att man är sjuk. Åkte förbi och fluktade efter att få besöka Systrarnas Sommarcafé och efter att sola och bada på stranden men så kul får jag nog inte ha på några dagar än. Vet däremot inte om jag törs ta på mig en bikini då jag har gått ner ännu mer i vikt i veckan..

Nej nu är det liggläge som gäller igen och njuta av att kunna se på tv nästan hur mycket som jag vill!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS