Mek!

2010-07-21 @ 20:24:53
Idag hängde jag med Patrik till hans pappa för att skruva cross! Jag hade packat med mig grejer för att sola, läsa och fiska men det slutade med att jag hjälpte dem med att meka. Tyvärr har jag inte fått köra någon cross idag så nu ska vi kompensera detta med att fara ut en sväng med mopederna. Egentligen hade vi tänkt oss en promenad för att gå bort lite av hamburgarna som vi åt till middag, men det får bli imorgon.

Här är bilder från igår, vi fick ju som skrivet är besök av Heidi, Ronja och Johan på stranden igår - väldigt kul! Sen hängde de med hem till oss en stund för att leka med en båt och spela fotboll. Fast det blir mest handboll för Ronjas del, men det går ju bra det med. Sen efter det fick vi besök av Petra som blev klippt och bjuden på middag! Så jag är riktigt nöjd med gårdagen, hade inte riktigt tid att skriva om allt igår för på kvällen blev det fika på Systrarnas Sommarfik som hade kvällsöppet plus en tur med motorcykeln till Hörnefors.







Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS