Jordgubbe!

2010-07-13 @ 16:28:19
Sen sist: jag hoppade i duschen, klädde på mig, åt middag sen gick jag ut för att kolla till min stora trädgård som jag inte kunnat titta på under hela förra veckan. Till mig glädje har jag lyckats odla en jordgubbe  - underbart! Jag tror att Patrik ska få den för jag känner ändå ingen smak så får jag ta nästa, om det kommer några fler vill säga. Smultronen är på väg de med!

Nu väntar jag faktiskt på min långsamma pappa, min mamma brukar alltid säga att hon har fått vänta på honom hela livet, som borde ha varit här för ett tag sen tycker jag. Vi ska åka på affären här i byn och köpa glass, mumma! Sen måste jag nog lägga mig igen så jag eventuellt orkar fara och meta en liten stund ikväll med min man och pappa ska nog greja med båtmotorn.

Visst är det gott med jordgubbar?
Kommentarer
Postat av: Johanna

jordgubbar är mums!

2010-07-13 @ 16:34:40
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Adine

Alla bär är goda, tycker jag :) Men visst är jordgubbar kanske något extra!

2010-07-13 @ 21:49:04
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha jo, jordgubbar e alltid gott!

Förresten prenumera jättegärna på min blogg, skriver flera inlägg varje dag!

2010-07-13 @ 21:52:23
URL: http://sprayer.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS