Ingen moppetur..

2010-07-21 @ 22:53:24
Patriks moped ville inte idag, bromsarna är helt slut så han la ut den på blocket till försäljning så just nu är den en kille här och kollar på den. Riktigt surt då min moppe för första gången i mitt liv startar på första kicken! Mitt i allt det här så spelar vi När och fjärran - jag älskar sällskapsspel! Vi har det så mysigt med spelet och ett glas vin, synd att det ska säljas mopeder mitt i allt bara.

Imorgon jobbar Patrik kväll, få se vad jag ska hitta på? Jag hoppas på bra väder men det ser lite mörkt ut tyvärr. Nej nu ska jag återgå kompisar. Hej!
Kommentarer
Postat av: Viktoria

Låter mysigt! :D

2010-07-22 @ 10:31:09
URL: http://vickanss.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS