Hostig.

2010-07-17 @ 11:36:38
Det är så härligt att vakna av att hostan håller på att kväva en! Men nu känns det bättre, det är alltid värst på morgonen och bäst mitt i dagen. Vi har just ätit frukost och ska snart börja åka till Petra. Jag har inte varit i deras nya lägenhet så det blir spännande att se hur de bor!

Vad som väntar resten av dagen vet jag inte riktigt? Är sugen på att testa min nya bikini som jag fyndade igår, men vet inte om jag törs mig ut på stranden. Skulle vara riktigt surt att bli sämre. Det var riktigt tråkigt att försöka shoppa en bikini igår eftersom det var slut på det mesta, fanns rätt storlek för ena delen men inte den andra osv. Det slutade med att jag köpte en överdel på H&M, en underdel på Lindex och en till underdel på Stadium - härlig combo! Blev lunch på donken igår igen, dålig dålig karaktär. Bjuder på en bild från då vi var på Systrarnas sommarfik, jag är underbart brun! Vi hörs!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS