Hemmadag!

2010-07-01 @ 10:43:57
Sitter och kollar på mobiltelefoner just nu och kan lätt konstatera att HTC inte är så blygsamma av sig i val av modelnamn på sina telefoner. Vad tror ni om Hero, Smart, Legend eller Desire? Det är ju bara att hoppas på att telefonen gör namnet rättvist. Men det blir ingen ny telefon för mig förrän vi är hemma igen från London om jag nu tycker att det är värt då.

Idag regnar det ordentligt här så Patrik har tagit bilen idag vilket betyder att jag är strandsatt, men det gör inget för jag har mycket jag vill göra. Tänkte först och främst klä på mig och fixa till mig, sen tror jag att jag ska tvätta och städa men framförallt spela Sims 3! Jag kan verkligen fastna i Sims och kommer förmodligen aldrig att sluta spela, älskar att bygga hus och inreda. Tycker synd om de som är helt utan smak och utan intresse för inredning för det är ju så roligt!

Brukar du spela Sims?
Kommentarer
Postat av: ida

bli veckans blogg o få gratis fokus ? :D

2010-07-01 @ 12:44:11
URL: http://iiiden.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS