Härlig dag!

2010-07-14 @ 17:17:27
Jag orkade mig in på H&M idag och hittade en tank top! Jag orkade handla även om det inte gick så fort som det brukar. Jag orkade även bli bjuden på en liten glass på donken med chokladsås, mums! Har inte ätit den glassen på flera år så det var dags idag, jag fick känna lite smak så det var väldigt roligt.



Sen när Patrik lastade våra crossar så somnade jag i mamma och pappas soffa, hade så ont i halsen igen men det blev bättre av värktabletten och min powernap. Väl tillbaka i stugan lyckades jag övertala Patrik att vi var tvungna att åka till Systrarnas sommarfik så nu äntligen har jag varit där. Vi köpte en dricka och satte oss på den gamla hamnkanten med fötterna över havet och åt små citronrån. Det är så kul att få komma ut!

Jag är lite avundsjuk på Patrik som ska ut med sina kompisar ikväll och äta middag sen sitta på någon härlig uteservering, och det lutar mot att stackars lilla jag måste hämta hem honom från stan ikväll fast jag är sjuk.. Nu ska jag vila, vi hörs!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS