Lite nytt!

2010-07-30 @ 09:59:01
Har precis avslutat min vanliga frukost och ska försöka komma igång lite nu. I onsdags åkte jag alltså ner på stan och bytte storlek på min klänning till bröllopet plus att jag kom ihåg att köpa strumpbyxor! Sen träffade jag Emma och vi gick och fikade. Är så mysigt att sitta och prata om allt möjligt!

Efter jobbet igår så hade jag och min mamma några ärenden på stan, där en stackars kvinna höll på att bli krossad av ett marknadsstånd som rasade rakt ut bland alla som gick, helt sjukt nära! På väg hem såg vi något jag borde ha tagit kort på, en kille i bara en susp på en mc som ställde sig upp rakt framför oss och ni kan ju tänka er hur vackert det var!

Sen åkte jag på Strömpilen för att träffa Heidi, Ronja och Sirpa. Vi körde rallybil inne på Ica Maxi som var i princip omöjlig att handla med. Snacka om envis unge, hon vägrade ta av sig regnkappan eller stövlarna och var blöt i svett! Väldigt trevligt! Men det är bra att ha en egen vilja, som när hon var hos Sirpa sist och tog på sig vinteroverallen mitt i sommarvärmen.



Det blev tacos ute på altanen när jag tagit mig hem, jättehärligt förutom dödsvärmen. När vi äntligen plockat undan efter oss så råkade jag somna i soffan! Var helt förstörd och trött, riktigt trött, så jag behövde vila. Sen blev det kattvaktning som slutade med en glass och en dricka på Frendo. Ja och som ni redan vet pysslade vi när vi kom hem för kvällen igår. Ja det var nog allt jag hade att komma med!



Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra? Skulle behöva fixa i trädgården såg jag igår. Ikväll hoppas jag på att vi tar oss ut på stan, men vi får se helt enkelt. Jag jobbar ju hela lördagen och söndagen så jag gör gärna något kul ikväll!

I helgen har vi bestämt oss för att boka biljetter till London, känns konstigt att bara boka enkelväg. Men det känns skönt att få fara iväg, jag har längtat länge nu. Även om vi kommer sakna många personer är det skönt att slippa vissa andra. Det blir även kul att komma hem och träffa alla igen!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS