Fortfarande sjuk..

2010-07-08 @ 10:16:57
Kom just hem från vårdcentralen, är någon halsbakterie jag har så jag fick penicillin att äta och efter det ska jag vara frisk tydligen. Idag orkar jag sitta upp så jag känner mig lite mer postitiv till livet. Igår och tidigare dagar däremot var en helt annan femma då jag inte kunde prata alls, eller göra något annat än att ligga. Det är okej att vara sjuk om man kan se på tv, läsa eller sitta vid datorn men jag har inte kunnat göra något av dessa saker tills igår då.

Men nu känns det som skrivet är lite bättre. Min feber är snart borta men har förvandlats till hosta och snuva så nu kanske jag kan få sova lite fler timmar utan att vakna hela tiden. Patrik är underbar med mig, han tar verkligen hand om mig och det är jag väldigt glad för. Det kan inte vara kul att vara ensam då man är sjuk!

Jag halvsåg ett program igår om trollsländor, de kan tydligen flyga upp till 55km/h - sjukt snabbt för en sådan liten sak! Min pappa är/var rädd för trollsländor eftersom han fick höra då han var liten att man måste passa sig för trollsländor eftersom de flyger in i öronen. Det sa de inget om igår i programmet.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS