Fina bilder!

2010-07-23 @ 17:37:19
Vi har tagit så fina kort på oss idag! Helt underbart vad vi är vackra.. Känns konstigt att lägga upp bilder på oss i bara badkläder? Men ni måste få se hur roligt vi har haft det idag så jag slänger upp några av de mindre hemska. Det ni missar är när vi försöker hjula, stå på händer, hoppa och sparka, solhälsning, ninjahopp och en hel del mer.


Efter att jag och Patrik försökt spela volleyboll här hemma på gräsmattan bestämde vi oss för att plocka de få jordgubbar jag har lyckats odla, skära upp en melon och packa badpåsen för att åka på stranden. Där var det kallt! Fast det blev snabbt varmt efter ett långt försök till att spela badminton och speciellt efter att ha tagit våra fina hoppbilder. Vi avslutade vår dag tillsammans med att gå och fika!


Väl hemma packade jag om och cyklade ner till Jessica så vi plus Kriss och Tilly la oss på stranden och försökte njuta av värmen som inte fanns. Det slutade med att vi satte oss hemma hos Jessica där det faktiskt var varmt. Nu vet jag inte vad jag ska göra? Patrik har åkt till jobbet och slutar inte förrän klockan tolv och jag är sugen på att göra något. Det är ett band som ska spela på en strand här bredvid ikväll men jag vet inte om det är värt? Eller  så kan jag åka in till stan och träffa Nina eller Heidi, eller båda. Vi får se hur det blir helt enkelt! Nu ska jag skynda på med att äta och duscha så jag då hinner göra något.


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; jaha okej, vad najs !:D:D

2010-07-23 @ 18:31:35
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS