Eclipse.

2010-07-28 @ 11:36:30
Idag har jag verkligen sovit längre än vad jag tänkt. Min plan var att vara på väg in till stan just nu för att köpa en plattång sen åka på stan. Jag fattar inte hur jag kan ha flyttpackat bort båda mina plattänger och båda mina hårfönar?

Det blev bio igår! Vi såg Eclipse och den var då bättre än de andra två filmerna, de måste ha anställt en ny person som ansvarar över specialeffekterna för den här gången slapp vi bli arga över hur hemskt allt såg ut. Men ja, det går väl inte riktigt att hurra över skådespelarinsatserna i den här filmen heller. Jag är helt övertygad om att böckerna är i en helt annan klass än filmerna även fast jag inte läst dem. Det fanns däremot några roliga stunder där de faktiskt försökte få med lite humor, och själva handlingen gillar jag. Som så mycket annat - det kunde ha varit bättre.

Nu ska jag hoppa in i duschen, packa för att jobba 22h sen åka in till stan och hoppas på att Emma vill kika på lite grejer med mig innan vi båda börjar jobba!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS