Dubbelt upp!

2010-07-16 @ 19:24:32
Vilken trevlig överraskning jag fick när jag kollade vad som skulle vara på tv ikväll! Patrik jobbar stängning så jag är ensam ikväll och eftersom jag varit ute hela dagen ska jag hålla mig inne helst liggande då min hosta har börjat reta igen och min hals gör lite ont. Hur som helst! Ikväll kl 21.00 på femman är det American Beauty och kl 00.00 på ettan är det Fight Club - snacka om dubbel lycka. Jag har båda filmerna men kan nog inte låta bli att kika ändå!



Båda filmerna är precis som en bra film är, lite annorlunda men fullt verkliga. Det är intressant med filmer som visar världen vi lever i men kanske inte det vi ser. Eller ja, är man schizofren eller gubbsjuk och deprimerad så kan man nog relatera rätt mycket till filmerna. Kluriga filmer som får igång tankeverksamheten är mina favoriter och filmer som erbjuder något annorlunda. Jag älskar  filmerna som Quentin Tarantino och Tim Burton gör. Vem kan motstå Pulp Fiction eller The Nightmare Before Christmas? Inte jag iallafall! Film film film...

Har ni sett filmerna?
Kommentarer
Postat av: J O H A N N A F I E G E £

har sett american beauty, tycker inte att den var särskilt bra, inget jag rekomenderar :)



om du vill så fråga gärna en fråga på min frågestund! :)

2010-07-18 @ 13:17:47
URL: http://johannafiege.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS