Bra dag!

2010-07-18 @ 12:52:42
Det här känns som en bra dag, har inte hostat mig upp och ska låta bli att ta någon medicin! Däremot steg jag nyss upp så halva dagen har gått.. Nu ska vi skynda på här hemma, jag måste duscha och så måste vi plocka undan lite sen handla inför kvällen. Vad tror ni om att äta grillspett? Jag längtar, det blir kul med lite sällskap!

Till annat - jag blir väldigt avundsjuk på min man som har startat min cross och provkört den sist han var hos sin pappa. Det slutade med att båda två provkörde, even. Den startade på första kicken efter vintervilan, det ni! Men som sagt, jag hade gärna också provkört och hoppas på bättre lycka i veckan eller så. Nej nu måste jag skynda på, ha en bra dag kompisar!

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: tack så mycket! :) Oj du var riktigt lik min mamma/mormor när de var unga på profilbilden :)

2010-07-18 @ 13:57:23
URL: http://amandarosende.blogg.se/
Postat av: oerlandsson

tejp är bra :)

funderat på det många gånger. men träna är kul :) nu är jag helt paj känns det som! Hoppas du mår bra :)

2010-07-18 @ 15:37:33
URL: http://oliviasworld.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS