Bortskämd!

2010-07-27 @ 13:04:10
Det är så underbart med en helt egen tvättstuga som man kan tvätta i när man vill och som håller sig ren efter man städat! Hur ska jag någonsin kunna dela tvättstuga med ett helt hus igen? Just nu känns det hopplöst men det har ju gått bra tidigare. Jag blir bortskämd här.

Hur som helst! Nu har jag färgat håret men det ser fortfarande inte bra ut. Jag måste klippa mig i veckan! Jag har bokat biobiljetter tills ikväll så jag hoppas att Patrik vill gå med mig. Nu blir det pyssel för hela slanten med någon tv-serie rullandes i bakgrunden. Idag är en dag man kan göra inget alls utan att ha dåligt samvete för att man måste ut i det fina vädret. Hej!
Kommentarer
Postat av: Mabe

Vi ska också på bio ikväll, bli Inception. Vad ska ni se? Dessutom valde vi vip, så nu fasen ska det lyxas till! ;)

2010-07-27 @ 16:29:25

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS