Bättre karaktär!

2010-07-01 @ 18:05:39
Ja idag åt vi den utlovade tonfisksalladen! Känns mycket bättre än att äta hamburgare.. Jag har haft en jätteskön dag här hemma och är nu inne på min tredje maskin tvätt sen är allt möjligt tvättat och klart! Nu är det bara att börja peppa inför en hel helg med jobb. Ikväll ska vi ut på en promenad igen bara det slutar regna. Igår började det ju störtregna när vi var ute men som tur var hittade vi ett tak att stå under på Sörmjölevallen och samtidigt fick vi se på en fotbollsmatch.

Imorgon ser jag fram emot min lunchdejt med Heidi på Great Eastern, mumma! Nej nu måste jag hänga tvätten! Vi hörs!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS