300

2010-07-19 @ 17:25:34
Igår såg jag och Patrik filmen 300, ni vet filmen full med halvnakna vältränade män? Den var gjord på ett perfekt sett, älskade specialeffekterna - perfektion säger jag! Men däremot fanns det ingen riktig känsla i filmen, jag fastnande inte i historien riktigt. Känns som allt berördes bara på ytan så att man inte fick något riktigt grepp om varför allt var som det var. Så jag blev lite besviken samtidigt som jag blev imponerad. Men den är absolut sevärd med tanke på hur bra den är gjord!



Jag har just ätit middag, blev pannkaka här i min ensamhet och det var jättegott! Snart kommer Patrik hem och vi hade tänkt oss ut till havet och mysa med picknick. Ska försöka ta fina bilder så ni får se hur härligt det är här! Hörs!
Kommentarer
Postat av: Mli

ja nu mår han bättre :)

2010-07-19 @ 21:58:18
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS