Trotta..

2010-12-01 @ 03:56:12
Inatt har det regnat som det bara kan regna har - ordentligt. Sa det har smattrat fran alla dorrar och fonster sa vi ar lite trotta idag. Vi ska snart checka ut fran hotellet vi bor pa for att rora oss till det nya stallet! Kanns jattekonstigt att det ar december redan, tiden gar alldeles for fort har.. Men vi langtar till jul och det kanns som om det kommer bli en harlig jul i ar, med mycket sno forhoppningsvis!

Jag har varldens storsta vagel i ogat och igar fick vi nog bada tva solsting for bra madde vi inte dar mitt i dagen sa vi hoppas pa en battre dag idag och att min vagel forsvinner.. Sma problem i var lilla varld.



Kommentarer
Postat av: Heidan

va härligt me massa bilder :D

ser ut som att ni ha de riktigt bra.. :D

ta de lugnt o va försiktiga :D

kramar H

2010-12-02 @ 11:26:44

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS