Stralande sol och dodsvarmt!

2010-12-08 @ 12:04:51
Idag har vi fatt igen for det lilla gnallet om det daliga vadret har.. Forstar inte hur solen kan bli sa varm! Men det har varit skont med en slapp dag vid poolen efter vart Visa Run igar som tog 12 timmar. Imorgon aker vi tillbaka till Koh Phangan efter massa prat fram och tillbaka vad vi ska gora de sista dagarna sa valde vi stallet vi har gillat bast har i Thailand.

Forst var det tankt att vi skulle aka till ostra delen men efter att ha last om oarna dar omkring plus Pattaya sa kanner vi att det inte riktigt ar varan grej. Verkar vara for mycket turister och det skulle vara trakigt att avsluta resan pa ett stalle vi kanske inte gillar. Sa nu ska vi boka nytt hotell! Hej svejs. Forresten, har slut pa nya bilder sa nu blir det att kora samma igen ett tag!

Koh Phangan:
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Njut av värmen. Här är det svin kallt vissa dagar.Nu är julstressen igång så vi bryr oss inte så mkt om vädret.Annars så är allt som vanligt. Lillprinsen hade kalas i Söndags.Han sken som vanligt som en sol trots hög feber och förkylning.

Hanna vill prova att åka i skorstenen. Hon kan inte förstå oss när vi säger att hon inte ryms.

- Om tomten med sin tjocka mage kan så kan faktiskt jag också!Tur att vi inte har en fast stege upp till taket.

När kommer ni till Umeå?

kramar från oss alla

2010-12-08 @ 20:24:55
Postat av: Mamma

Hej! Nu är det inte länge kvar tills ni kommer hem:) Jag håller på att längta ihjäl mig och jag är så glad att det snart är över! Det kommer väl att dröja innan nästa resa får jag hoppas....Jag har gjort Kroppkakor till dig förstår att du är sugen på det. Hälsa Patrik/ Puss och kram

2010-12-08 @ 20:53:15

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS