Sol, bad och monsunragn.

2010-12-04 @ 08:20:38
Vi gav oss i ratt tid idag med sol och bad for efter duschen sa borjade det regna som det bara kan regna har.. Men det kanns ganska skont med regn for det betyder att det blir en slapp dag idag! Egentligen ar alla vara dagar har slappa men nu har vi borjat indela dem i mer och mindre slappa.

Det kommer kannas konstigt att komma hem kan jag tanka mig da det finns tusen grejer som ska goras.. Men jag har bestamt mig for att forsoka fortsatta halla kvar i lugnet som finns har aven da vi kommer hem, och jag tror det kan fungera sa langa jag bara gor saker som jag vill gora och inget annat! Jag har hunnit smida stora planer pa malet med nasta termin och jag haller nastan pa att langta ihjal mig for att fa borja med skolan och traning igen plus min lilla hemlighet. Jag tror vi bada kommer vara valdigt laddade pa att ta tag i allt nar semestern ar slut. Fast vi kommer nog alltid att langta tillbaka hit!

Om det blir bra vader imorgon sa blir det nog att hyra en moppe sa vi kan utforska on battre. Det ar en for stor o for att vandra omkring i alla omraden.. Sa vi far se helt enkelt, annars blir det poolhang igen!



Koh Phi Phi:
Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej på er! Skönt att höra att du längtar till skolan och träning:) Men vad är det för lilla hemlighet? Nu blir jag jättenyfiken och även mina kollegor! Puss och kram, Maria hälsar

2010-12-04 @ 15:07:24
Postat av: Mamma

Hej igen! Man ska inte ha sugröret i näsan fy så äckligt.......

2010-12-04 @ 15:09:57
Postat av: Anna | takeapicture

härlig blogg! :)

2010-12-04 @ 15:27:28
URL: http://takeapicture.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe snyggt med sugröret :P

2010-12-04 @ 18:15:08
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS