Kylda.

2010-12-28 @ 22:17:06
Nu kan vi nog båda två räknas som förkylda tyvärr.. Patrik blev sjuk nästan på en gång då vi landat men jag har klarat mig, tills igår då. Typiskt att bli sjuk då jag skulle jobba hela dagen! Men det är bara att släpa sig dit ändå, det hjälper inte att sitta hemma och tycka synd om sig själv. Det ägnade jag däremot hela kvällen åt igår. Men idag är det bättre så jag har planer på att vara frisk tills imorgon!

Känns lite konstigt att skriva Jag för på sista tiden har min blogg handlat om oss. Men det har också varit roligt, och svårt att låta bli eftersom vi har gjort precis allt tillsammans. Det har varit ungefär som att ha en svans fast på sidan. Men nu är det slut med det! Nästan i alla fall, för jag har fortfarande mycket att berätta om vår resa men det kommer nog eftersom.

Efter jobbet idag blev det en sväng ner på stan för att få träffa Emma, Sofi och Mattias. Väldigt trevligt måste jag säga och väldigt kul att få surra! Nu ska jag väcka latmasken som somnat i soffan så vi kan hoppa i säng istället.







Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS