Fynd!

2010-12-18 @ 14:06:28
Idag har vi ater igen sprungit omkring pa marknader och i affarer men idag har jag faktiskt kopt lite grejer! Bland annat tre handvaskor for 50 kr styck.. Det gar inte att lata bli - det ar for billigt!! Jag alskar handvaskor och skor. Men jag har faktiskt bara kopt tva par skor har om flippisar raknas. Imorgon blir det lite mer marknad sen aker vi till flygplatsen sent pa kvallen for vart plan gar 1.05 pa mandag morgon. Sen pa tal om julklappar - kop inga at oss for vi kommer bara hem med souvenirer. Fast jag maste erkanna att vi inte tackar nej om tomten skulle vara snall i ar.. Tva dagar kvar nu Sverige!
Kommentarer
Postat av: Hänabanäna

Välkommen hem!!



God Jul och Gott nytt år, antar att vi inte hinner ses nåt innan jullovet men jag hoppas vi hinner det dom dagar jag är i Umeå i Januari.



Puss o kram skumbanan

2010-12-18 @ 19:13:57

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS