Brun!

2010-12-13 @ 09:56:16
Jag tror jag ar brunare an vad jag nagonsin har varit sa jag tanker inte sola pa ett ar nu for det lar halla i sig.. Patrik har borjat falla sma kommentarer om att det inte ar sa fint att vara solbrand sa det ar tur vi aker hem snart sa jag inte blir brunare! Nog om det!

Idag tog vi pa oss battre skor och gick pa upptacktsfard och hittade en liten strand i narheten, men tyvarr var den inte alls lika fin som varan egen sa vi gick ganska snabbt tillbaka. Det ar sjukt jobbigt att utforska omraden har for det ar valdigt kuperat landskap.. Plus att det ar dodens varmt.. Snart ska vi ga och ata middag, ar jattehungrig redan och klockan ar fyra har. Men vi har bara atit chips till lunch idag sa det kan vara darfor! Fast det gjorde vi igar med.. Det ar sa skont att kunna gora vad man vill, ata nar man behover och ata det man vill. Tur for oss att vi inte gar upp i vikt sa latt annars hade vi nog rullat hem vid det har laget. Men som sagt, vi maste passa pa att njuta nu da vi kan!!

Maya Beach:
Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej igen, det är INTE nyttigt att äta chips till lunch!! Kramar

2010-12-13 @ 10:19:17

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS