Stan!

2010-08-07 @ 11:20:31
Nu ska jag kliva in i den rullande bastun för att ta mig in till stan där jag ska träffa Emma och Sofi! Sen blir det jobb, har natten också men imorgon tog jag ledigt för då ska jag och Patrik på Nolia i Piteå. Det är ju en av årets viktigaste dagar imorgon då min lilla älskling fyller år! Kul att vi åker iväg och gör något då, det får bli födelsedagsfika på måndag eller något sådant.

Allt jag behöver för kvällen och natten är packat så nu tänkte jag åka iväg! Är så glad över att slippa lyssna på radio i bilen nu då jag tar med mig min mp3. Radio är nog en av de värsta sakerna som finns, eller ja de stationer som har hälften reklam och hälften skitmusik. Tacka vet jag Radio Umeå och Rockklassiker. Jag skulle kunna jobba på rockklassiker för de spelar i princip alla låtar jag älskar, minus för reklamen då. Radio Umeå är bara bra då det är gamla rocklåtar. Problemet är att det är för dålig mottagning i min mammas bil så jag kan inte byta till en vettigare station förrän jag är en halvmil från stan, typ. Hej!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS