Stan.

2010-08-18 @ 12:21:20
Nu ska jag in till storstan! Har planerat mat för den kommande veckan för vi ska åka och storhandla efter allt vi måste göra. Patrik kommer förhoppningsvis kunna sluta tidigare så att vi kan skaffa en reseförsäkring idag, värdelösa öppettider kan jag lugnt säga. Dagens tips: Billiga Veckan från Ica.

Men nu först ska jag försöka hinna träffa alla små syskonbarn som ska bowla med min pappa idag. Då ska jag passa på att besöka Röda Korset då jag ändå är där uppe och svarvar runt. Hoppas ni har en bra dag kompisar!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS