Shopping.

2010-08-20 @ 10:21:14
Idag ska jag och min mamma på stan och kika, mysigt! Jag fyller ju år nästa vecka och hon behöver hjälp med presenttips. Det ska nog gå att ordna! Så nu ska jag hoppa in i duschen så jag blir klar någon gång idag, igår satt jag i min morgonrock till klockan två ungefär med det går ju inte idag. Dessutom höll jag på att frysa ihjäl om benen.

Vad som händer ikväll vet jag faktiskt inte? Mannen i mitt liv ringde nyss och beklagade sig över att han kände sig förkyld så jag gissar på att det blir en filmkväll för oss. Imorgon ska vi på Hörneforsdagarna innan vi åker till Patriks pappa för att köra cross. Ja, äntligen ska jag få köra!!! Ni förstår inte hur sugen jag har varit hela sommaren och nu äntligen äntligen äntligen. Imorgon kväll ska jag vara med mina brudar, tyvärr ser det ut att bli regn.. Mot duschen komps! Fast först bjuder jag på två fina bilder från vår picknick i parken förra veckan.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS