Patrik 3,5 år.

2010-08-08 @ 21:14:04
Eller ja, egentligen inte 3,5 år utan 23 idag. Grattis igen älsk! Men just nu när han sitter och viker tvätt på sin födelsedag låter han som 3,5 år gammal. Och nej, det är inget ont straff från min sida utan då jag tvättade för ungefär 10 dagar sedan frågade jag honom om han kunde vika in tvätten, och det kunde han. Men det har inte blivit gjort som ni nu förstår och nu är det dags att tvätta igen så här sitter han och njuter av hur hårt livet är när man är 23 år!

Vi har haft en underbar dag! Älskar då vi åker iväg och gör saker tillsammans, vi har så himla kul. Nolia var sådär, börjar vara mest krimskrams där så vi köpte lunch och det var nästan allt värt. Bäst idag var vårt försök till att härma pojkarna i filmen Wayne's World och sjöng med till Queen - Bohemian rhapsody så seriöst att om någon mot förmodan såg oss måste ha trott att vi var knäppa, fast det är vi ju också.

Sen efter att jag berättat för Patrik att jag brukade börja dansa till Turtles när jag var liten för att jag blev så glad då det var på tv, alltså till låten i början, så får jag höra: brukade du också klä av dig naken och dansa till Darkwing Duck när du såg det då du var liten? Mitt svar? Nej! Jag kan absolut inte komma på någon anledning till varför man skulle kunna komma på något så knäppt oavsett ålder.


Grattis min lilla gubbe!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS