Lugn dag idag.

2010-08-19 @ 10:52:45
Har inget jag ska eller måste göra nu och det känns underbart, blir nästan rastlös. Ska kanske färga håret idag och måla naglarna. Har ringt andra försäkringsbolag idag och det var som jag trodde extra dyrt på LF.. Så nu blir det Folksam då vi är ute och reser! Ikväll ska vi träffa Marie och hennes kille som är i Umeå och hälsar på så det känns kul, är inte så ofta vi ses då de bor i Göteborg.

Igår var jag Skalman och gick omkring med min stora ryggsäck här hemma, slutade med att jag tog med den ner i sängen för att kolla på alla finesser. Självklart hör jag en avlägsen dov kommentar: åhh du är knäpp! Du är så knäpp att det inte går dit något mer. Ungefär såhär reagerar jag: !?!?. Jag menar, efter två år tillsammans borde han veta..

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS