Londonfix.

2010-08-04 @ 13:02:35
Har just ätit en god lunch bestående av pannkakor! Jag har även suttit och kollat upp vad vi måste fixa innan vi åker till London, och det är en hel del kan jag säga. Ibland skulle det vara skönt att kunna vara en sådan person som bara skiter i att kolla upp allt och bara åker iväg men det kan inte jag. Ett smakprov på vad som väntar:
  • Nytt pass till mig
  • Översätta CV, betyg, anställningsintyg, straffrihetsintyg och friskintyg
  • Skaffa Europeiskt sjukförsäkringskort
  • Kolla skattereglerna som gäller här och där
  • Skaffa reseförsäkring
  • Boka vandrarhem och flygbiljett
  • Växla lite pengar och fixa ett nytt bankkonto
  • Få ett läkarintyg på engelska och vaccinera oss
  • Ta reda på adresser till Svenska ambassaden och Svenska kyrkan
En hel del som ska tänkas på, men det ska nog gå bra. Nu tänkte jag packa ihop mig och åka in till stan för att försöka bli klippt. Egentligen skulle jag nog tjäna på att boka en klipptid istället för att tro på drop in. Vi ses!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS