Listor!

2010-08-18 @ 18:59:18
Kvällen ska vi ägna åt att skriva inköpslista och packlista plus att jag blivit ombedd att skriva en önskelista till min kommande fördelsedag! Det kommer däremot inte att ta hela kvällen så vi ska även boka flygbiljetter (ja vi är segast i världen) och kolla upp vandrarhem att bo på.

Idag har vi hunnit göra ett viktigt besök på Arbetsförmedligen och varit på Länsförsäkringar för att fixa en längre reseförsäkring. Vet ni vad LF vill ha för dessa ca 125 dagarna vi är borta? 3700 underbara svenska kronor!!! Det känns ungefär som att bli rånad! Så imorgon ska jag sätta mig och ringa alla andra försäkringsbolag och hoppas på något mer humant. Jag kan ju även tillägga att vi har vår hemförsäkring hos Länsförsäkringar plus att Patrik har sin motorcykelförsäkring och sin skoterförsäkring där och de vill ändå barskrapa oss. Får väl se imorgon om jag borde vara lika chockad som jag är.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS