Kyld..

2010-08-29 @ 12:02:07
Min förkylning är envis och håller fortfarande i sig. Tanken på att flyga och vara förkyld samtidigt känns inte alls roligt. Men jag hoppas på att vara frisk imorgon redan, får se hur det går! Igår blev det kina till middag och sen inflyttningsfest plus att vi hann förbi Nina en stund. Tyvärr hade jag svårt att prata och kunde knappt andas, men det var kul ändå. Nu ska jag försöka klä på mig och göra något vettigt, men först en bild från i fredags. Jag fick en plattång och en supersnygg sjal från Patrik i födelsedagspresent som ni kan se på bilden! Världens bästa är du.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS