Körigt!

2010-08-24 @ 09:55:19
Idag ska vi köra skiten ur Patriks gamla reservdelsbil för den ska skrotas och så ska vi iväg och köra cross! Vet inte om jag skrev hur det gick att köra sist? Det gick iallafall bra för mig fast det var lite ovant, men det gick mindre bra för Patrik som helt plötsligt stannar bredvid mig med en hel åker fastklistrad på hela vänster sida av honom och crossen.. "Det var visst ett litet dike där". Han klarade sig ganska bra, fick bara ont i tummen som tur var fast han flög över styret. Vi gav oss då vi tyckte att vi var tillräckligt blöta av regnet.

Vi fick även träffa en grannfamilj till Patriks pappa som egentligen bor i London som skulle hjälpa oss med allt ungefär då vi kommer dit! Snacka om otippat men väldigt välkommet! Det känns som det kommer gå bra det här. Vad mer sen sist? Vi har varit på Hörneforsdagen, fått besök av Emma och Sofi, spelat dataspel, fått besök av Jessica med familj, fixat grejer till London och igår blev det biljard och fika med Karro. Här har ni lite bilder från i lördags, Patrik testar lite olika inställningar med kameran som ni ser på de små bilderna, visst blev det bra?.. Men ni får iallafall se hur mysigt vi har det här ute i stugis. Nu blir det frukost!





Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS