Kattlycka!

2010-08-03 @ 09:40:09
Jag gick ut på promenad igår efter jobbet och vet ni vad jag hittade? Fem katter på en och samma gång som kom fram till mig på kattstigen - total lycka! Jag fick inte vara ifred alls och när jag gick där ifrån blev jag förföljd jättelänge.. Jag är verkligen en kattmänniska! På bilden försökte jag gå en bit ifrån och ta kort men har en katt som sitter fast runt mina ben och en till på väg så tyvärr får ni inte riktigt se hur fina de var!



Idag ska jag försöka plocka undan lite här men har så ont i magen. Sen måste jag på sjukhuset klockan ett. Efter det ska jag handla och försöka få en klipptid och hämta upp Nina och Micke när de slutat för vi ska minsann få middagsgäster idag!

Imorgon mina vänner ska vi på bio och se Inception och jag har ganska höga förväntningar ska ni veta. Men jag tror verkligen att den är bra. Nej nu ska jag fika klart sen få någon fart!
Kommentarer
Postat av: Anonym

www.b-love.se

2010-08-03 @ 10:50:14
Postat av: Mabeq

Inception var bra, men man får hålla koll på allt, för det är mycket som händer! Lätt att trassla till tankarna när man försöker hänga med. Slutet ska jag inte säga något om, men förvänta dig spänning och en aning frustration. ;)

2010-08-03 @ 15:54:19
Postat av: Mabe

Hm, kanske ska kontrollera vad jag skriver innan jag klickar vidare. För det där q:et på slutet hamnade ju lite fel... ;)

2010-08-03 @ 15:55:40

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS