Ja hej igen.

2010-08-30 @ 22:36:58
Nyss skulle jag koka en kopp te till mig. Jag var dum och frågade Patrik om han också ville ha för det ville han plus att han ville ha två hårdbröd med ost till.. Han ville ha busfrömackor så jag tog ner paketet och där fanns bara en kvar så han fick en sådan där med kuddar på? Sen upptäcker jag att ostpacketet är oöppnat och känner att det finns en bakomliggande tanke med att han skulle ha ost just nu. Hur som helst så gör jag två mackor åt honom.

Han äter först mackan med kuddar och är väldigt nöjd. Jag är också nöjd över att jag är en sådan bra flickvän. När han sedan börjar på mackan med busfrö säger han: du har smörat mackan på fel sida?! Jag ser förmodligen ut som ett frågetecken och tänker finns det en rätt och fel sida och frågar honom det. Och ja, det fanns det tydligen. Om ni inte visste det så får man inte smöra mackan på den sidan busfröna är för det är fel sida! Sen får jag höra: jag trodde att du kände mig bättre än så.

Min slutsats: gör dina egna mackor i fortsättningen!


Bilder från vår utflykt på lördagen. Jag älskar naturen.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS