Inception!

2010-08-05 @ 09:49:50
Igår blev det alltså bio. Filmen är den bästa jag sett på evigheter, riktigt bra! Verkligen en film för mig! Det var bara några små missar men det gör inget, den var bra ändå. Jag gillar filmer när man får tänka lite själv, då det finns något mer i filmen än bara actionscener. Specialeffekterna var också i min smak, med lite slowmotion och så gott som det går realistiska fightingscener.

Tyvärr så är en av skådespelarna för evigt förknippad med 10 orsaker att hata dig så det var lite jobbigt att han var med, Joseph Gordon-Levitt heter han visst. Vi var lite rädda för att Ellen Page från Juno skulle spela den här rollen likadant som i den filmen men blev positivt överraskad! Till sist - Leonardo DiCaprio är bra, som alltid. Se filmen om ni inte har sett den! 



Nu har jag suttit här längre än vad jag tänkt, så jag ska skynda på nu för jag hade faktiskt tänkt sola lite idag. Måste passa på nu innan sommaren är slut! Ha det så bra kompisar.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS