Härliga dagar!

2010-08-28 @ 12:57:25
Har haft en jättebra vecka trots min förkylning som inte alls är bra egentligen. Men jag försöker ha kul ändå och det går oväntat bra! Min födelsedag var underbar, tack alla som kom och hälsade på! Vad mer har hänt sen sist? Jag har testat min sovsäck som jag fick av mamma och pappa, den var så underbar att jag somnade i den när jag låg i soffan. Igår var jag ute och åt med jobbet på Norrlandsoperan sen hamnade vi på Olles. Känns tråkigt att det var sista kvällen med det gänget men jag kommer säkert jobba där lite igen då vi kommer hem, har ju fortfarande kvar min tjänst.

Nu håller vi på att göra oss i ordning för dagen och kvällen! Blir lite affärer nu sen middag med Heidi, Johan och little Ronny. Därefter inflyttningsfest hos Jessica! Tyvärr är min förkylning så dryg att jag har en känsla av att det blir en tidig kväll. Nej nu ni glada ska jag sminka mig vackrast i världen! Hej!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS