Gästade!

2010-08-04 @ 10:40:07
Igår blev jag inbjuden på fika hos Emma som hade varit och plockat blåbär med Sofi på morgonen! Tyvärr hade jag ganska bråttom eftersom jag skulle på sjukhuset men det var trevligt ändå. Väl på sjukhuset så fick jag träffa en läkare som kändes mer seriös än min förra, som dessutom skickar med mig ett brev till London så jag får den hjälp jag behöver där så nu kan vi fokusera på allt annat som ska fixas innan vi åker.

Det som känns riktigt surt är att jag inte fick någon klipptid igår och funderar på att åka in till stan idag igen för att försöka på nytt, men jag vet inte om det är riktigt värt. Dessutom så var det slut på den plattång som jag tänkte köpa så jag åker på att leta igenom alla kartonger igen!

Efter allt sökande så hämtade jag upp Nina och Micke och vi brände ut till oss för att grilla. Det var verkligen jättegott! Tur med vädret hade vi också så vi kunde sitta ute och äta, mysigt.



Vad jag ska göra nu vet jag inte riktigt? Ikväll blir det bio 18.00 iallafall, så mycket vet jag. Nej nu kompisar ska jag försöka få någon fart!
Kommentarer
Postat av: NIna

Det var jättegott men vilken hemsk bild :P

2010-08-10 @ 00:41:52

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS