Fixardag igen!

2010-08-30 @ 11:02:47
Idag ska vi fixa saker i stan igen. Vi ska på Folksam för att få alla papper till reseförsäkringen i handen plus att vi ska förbi medicinmottagningen för att jag äntligen ska få alla papper därifrån som jag behöver ha med mig för att få fortsatt hjälp i London. Mer vet jag inte just nu, ska kika in på H&M och hoppas på bättre tur idag med sockstorlekar.

Ikväll är vi bjudna på middag hos Patriks mamma faktiskt, kul att få äta borta och träffa alla på riktigt en eventuell sista gång innan vi åker. Imorgon blir det samma sväng fast till min mormor och morfar, plus lite fiske i älven! På onsdag är planen att jag ska träffa mina klasskompisar som har börjat skolan idag, alltså börjat utan mig vilket känns väldigt konstigt. Fullt upp nu med andra ord!

Igår hade vi världens kattlycka! Blev promenad till kattstigen och det slutade med att vi fick träffa nio olika små pälsbollar, vi var överlyckliga! Vi är verkligen kattmänniskor. Jag hoppas på att vi kan få Emma och Tobbes katt då vi kommer hem igen.. Vi hörs kompisar!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS