Busmus.

2010-08-12 @ 20:01:00
Vi kom just hem från Ica Maxi, där träffade vi på en mus som bodde under hårdbrödet. Den var jättefin och såg ut att må bra, snacka om ett riktigt mussmörgåsbord på nätterna där.

Igår var jag på pysselkväll hos Nina efter jobbet, men det slutade med att vi plus Issa, Emma och Sofi spelade på Jonas nya Nintendo Wii! Idag har jag jobbat och sen har jag och Patrik försökt besöka alla ställen som vi behöver innan London med de flesta stängde fyra redan tyvärr.. Så det slutade med att vi köpte färdigmat, jag sushi och Patrik kycklingsallad, och satte oss i parken på gräset och njöt av middagen!

Imorgon är det jobb som gäller igen 9-16. Sen på kvällen har vi bestämt oss för att fira att vi har varit tillsammans i två år, myspys! Så vi har köpt en flaska vin och tagit fram en fläskfilé som ska grillas imorgon. Jag längtar! Nu ska jag spela dataspel, har hittat ett där man ska rädda en indianby som är superkul, jag älskar strategispel. Hej!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS