Bröllop!

2010-08-14 @ 09:54:29
Idag blir det bröllop för hela slanten! Blir jättekul! Igår firade vi två år tillsammans, så vi satt ute på altanen och grillade och försökte dricka ett glas vin. Sen blev det film, vi såg Brothers. Den var faktiskt bra! Jag blev förvånad faktiskt, den är lätt sevärd. Patrik gav mig den bästa presenten någonsin, han överträffar sig själv varje år. Han är underbarast i hela världen och jag är väldigt lyckligt lottad som får dela mitt liv med honom.

Nu ska jag stryka min fina klänning och Patriks skjorta! Vi måste åka innan tolv så vi hinner, är ju en bit att köra till Baksjöliden och först ska vi nog stanna till i Nyåker. Kommer bli en underbar dag det här! Förresten, igår var min sista dag på jobbet och självklart blev det katastrof, eller ja, mycket att göra helt plötsligt. Ha en bra dag mina vänner!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS