Blåsigt.

2010-08-18 @ 09:57:49
Ser ut som det är storm ute idag, inte bra. Det är det bara för att jag är ledig idag! Dagens planer är inte gjorda eller hur man ska säga. Just nu sitter jag och googlar på regnperiod i Thailand och blev först livrädd på grund av ord som monsuner men har lyckats läsa mig till att det inte är så farligt som det låter. Grejen är att vi har sagt att vi åker till Thailand om det går dåligt i London med att skaffa jobb och bostad.

Det är Patrik som har drivit på den här idéen och jag känner bara varför inte? Man måste ju passa på liksom! Så igår var vi och vaccinerade oss så vi är redo för det mesta, det saknas bara ett myggnät. Jag får storhetsvansinne när jag väl börjar kolla på vart det går att resa men ska försöka ta allt som det kommer. Jag menar Malaysia och Vietnam är ju faktiskt väldigt nära Thailand, när man liks är där. Plus Filippinierna, Kambodja och Indonesien... Flygtiden gör också sin del av mitt storhetsvansinne, för 12h+ i luften vill jag inte ligga på en och samma strand och stekas utan jag vill se allt och göra allt! Men ja, vi får se helt enkelt vart det här slutar, London först.

Men nu kan jag alltså bocka av vaccination från min lista över allt som bör göras, hämtat ut passet har jag gjort också. Viktigast nu är nog en reseförsäkring som hjälper då vi ska vara borta så länge.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS