Bilder!

2010-08-16 @ 10:32:55
Bröllopet var underbart! Vi hade en jättekul kväll med mycket skratt och god mat! Smart var man om man gjorde som jag och inte åt så mycket sallad, för de som gjorde det blev matförgiftade den natten. Ja det är sant! Så vi åkte hem kring sju på morgonen för att försöka överleva själva, rädda sig den som kan ungefär. Jag blev inte dålig men Patrik mådde inte bra alls. Så kan det gå! Men vi hann som skrivet är ha väldigt kul!

Eftersom det blev såhär så fick inte jag sova något den natten så igår när vi kom hem så la jag mig i soffan och sov till fyra ungefär. Det blev kebabtallrik och pizza till middag för oss som plåster på såren och en promenad i det fina kvällsvädret. Sen startade vi Alice i underlandet, Tim Burtons version, och fick njuta av en hel del konstigheter - helt otroligt bra film!!

Förresten, igår flög det in en fågel i huset som vi upptäckte när vi var på väg i säng.. Jag tror fåglarna här gillar oss! Nu ska jag slänga upp lite bilder från bröllopet sen skynda på med allt här hemma och sen ska jag jobba! Ja precis, jag som jobbade min sista dag i fredags ska jobba kväll, natt, dag. Men 24h jobb ger bra med pengar så jag offrade mig.







Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS