Avresedatum!

2010-08-01 @ 22:38:20

Nu är jag riktigt trött kan jag då säga! Imorgon jobbar 14-21 och det känns underbart med sovmorgon. Ikväll hade vi sagt att vi skulle försöka boka flyg och boende till London men vi har inte riktigt kommit så långt. Är väldigt mycket att tänka på och väldigt mycket att titta på.

Det största beslutet vi tagit är att försöka åka måndagen den 30/8 för att vi ska hinna packa och greja klart innan. Just nu lutar det mot att bo ungefär i närheten av där jag bott tidigare och det är den västra delen av London. Men vi båda är för trötta för att bestämma något mer, nya tag imorgon! Längtar.

Kommentarer
Postat av: pappa

bra vald tid,då blir ni här lite längre samt mer hyra till mej.

2010-08-01 @ 22:48:40
Postat av: Mabe

Vad skoj, och ett extra plus att vi hinner träffas innan ni åker! :)

2010-08-02 @ 11:30:11
Postat av: Anonym

lycka till, hoppas att allt går bra och förlåt att jag var en bitch.

2010-08-02 @ 11:30:54

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS