Vin!

2010-04-15 @ 23:00:17
Nu sitter jag här påverkad av en vinflaska som jag och P delat på - inte mitt förslag! Jag höll faktiskt på att tvätta och plugga.. Tvätten är iallafall hängd nu. Plugget kan som vanligt bli bättre men lite roligt måste jag väl få ha ibland? Vi har suttit och spelat CS och jag måste säga att jag är hemskt bra! Jag älskar att spela dataspel, tvspel, brädspel och ja alla sorters spel, mest älskar jag att vinna! (En och en halv flaska egentligen)

Det är nog dags att krypa ner i sängen nu. Ska vara på uni kl 9.00 imorgon för att förbereda ett seminarium och det borde gå fort. Hade tänkt mig Cykel 40 15.15 och sen Core Control 16.15 får se hur det blir, alla träningskläder hänger på tork.

Nu - sluta flamsa och sova!
Kommentarer
Postat av: P

OJOJOJ, man kan kalla mig "Headshot-master"... fan vad vin tar på...

2010-04-15 @ 23:03:11

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS