Valborg?

2010-04-23 @ 15:19:56
Det har gått bra idag att plugga, går alltid bättre då jag sitter på uni. Snart ska vi börja med middagen, börjar jobba kl 17.00 och vill gärna äta hemma med min man så vi får umgås lite. Han ska på grabbkväll med sina klasskompisar så det slutar säkert med att jag måste agera chafför sent i natt.

Till middag blir det glasnudlar med lövbiff och grönsaker, det är gott! Jag har fått en massa roliga tidningar som jag vill läsa men det får vänta tills plugget är på normal nivå igen när nu det kan tänkas bli. Vad händer på valbord förresten? Jag är sugen på att grilla och spela brännboll iallafall! Som det verkar nu så är Heidi och Johan med på den planen. Jag tycker att brännbollspremiären ska vara på valborg varje år, och det blir så oftast. Minns en ganska härlig seger från förra året, är bara att hoppas på en repris..
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS